+380 (44) 239-23-90 вул. Тургенєвська, 46/11, секція 1, оф. 2

Лізинг, фінансування та придбання повітряних суден

Цесія згідно з Конвенцією про міжнародні обтяження пересувного обладнання

Цесія є одним із правочинів, на підставі якого відбувається передача права вимоги (до боржника) від первісного кредитора до нового кредитора. У даній статті цесія розглядається в світлі положень Кейптаунської Конвенції 2001 року про міжнародні обтяження пересувного обладнання, яку, до речі, Україна ратифікувала 2012 року. В розумінні Конвенції цесія стосується будь-якого виду договору, за яким пов’язані…

Вимоги до угод та договорів купівлі-продажу, на підставі яких виникає міжнародне обтяження рухомого майна

Майже всі українські авіакомпанії здійснюють перевезення пасажирів та вантажів на літаках іноземного виробництва, вартість яких дуже висока. А відтак в тому чи іншому вигляді українські підприємства стикаються з проблемою пошуку фінансування для здійснення трансакцій. Основним завданням цієї статті є аналіз вимог – імперативних та диспозитивних, встановлених Конвенцією про міжнародні гарантії стосовно рухомого обладнання 2001 року…

Джерела міжнародного приватного повітряного права

Масив приватноправових відносин у повітряному праві настільки великий, що можна говорити про існування цілої галузі міжнародного приватного повітряного права. Такий підхід цілком логічний та виправданий, зважаючи, серед іншого, і на те, що у доктрині міжнародного приватного права виокремлюють міжнародне приватне сімейне право, міжнародне право інтелектуальної власності та інші галузі. Серед джерел міжнародного приватного повітряного права…

Конвенція про загальні ризики 2009 року

Конвенція про компенсацію шкоди, нанесеної повітряними суднами третім особам 2009 року, відома також як Конвенція про загальні ризики, стала документом, який значно розширив відповідальність за шкоду, завдану іноземними повітряними суднами. Сфера застосування Конвенції охоплює випадки завдання шкоди на території держав-учасниць літаком, що здійснює міжнародний рейс (ст. 2), Конвенція визначає види шкоди, що підлягають компенсації (ст….

Колізійні норми зобов’язальних правовідносин у міжнародному приватному повітряному праві

Пласт зобов’язальних відносин у міжнародному приватному повітряному праві значний: це договори купівлі-продажу повітряного судна, договори фінансового та оперативного лізингу, договори перевезення, договори застави повітряного судна та інші. Для кожного з цих видів договорів передбачена своя колізійна прив’язка, що міститься у законі про міжнародне приватне право або іншому нормативному акті або уніфікована норма, закріплена в Регламенті…